Saturday, June 2, 2012

Weekend with my loved ones...

Sabtu masih gegolek kat rumah..kakak2ku bz memasak...aku?? Naik atas sambung donlot movie and blogging sat...tak tolong?? Bukan tak nak tolong..tapi dapur tu masuk ramai2 so'oh nanti..so biarlah master chef selesaikan tugasannya..ahaks..bab entertainment bg aku..bawak bapak aku g mall ke, donlot movie ke tu bg aku...no worries dijamin beres... ‎​┐('⌣'┐) (┌'⌣')┌

Mak bapak aku layan tdo...aku ajak naik atas tgk movie tak mau...nak gegolek kat bawah jew..haih...

oh yeah semalam aku g Jusco seri kembangan aku beli beanbag lullabean..apa ntah namanya..mmg best gila...habis 600 beli 2 beanbag..tapi mmg best gila la...sesuai utk aku..jenis tgk tv tak leh duk tegak...

Nanti aku upload gambar beanbag tu...skali duduk takmau bangun ;p

P/s : have a safe weekend everyone (っ˘з˘)っ~♥

Yours Truly,
-karbie-
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: