Wednesday, June 20, 2012

Kebulur betul...

Tak tau kenapa lapar betul hari ni..nak pitam pun ada...pagi td EJ dah bekalkan ayam kicap+sayur goreng menu for lunch...tapi disebabkan aku terlalu lapar so aku bantai makan pukul 11am...so skrg kul 3pm perut aku berkeriok seperti cacing kepanasan...

Pandang kiri pandang kanan, boss aku tak masuk lagi..zasssss aku melesapkan diri menuju sunway pyramid...sebenarnya dah lama bersawang dlm kepala otak, aku nak makan chicken salad kenny rogers..so tanpa segan silu aku menuju terus ke KR dan order roasted chicken salad tanpa melihat menu..Hªªhªhªªhªªhªhªª confi je kau jah ;p



p/s: as usual lah..bila lapar kebulur slalunya makan tak habis..rugi jew...tapi at least dah dapat so takde la craving sgt lepas ni...

Yours Truly,
-karbie-

2 comments:

mrsRons said...

buat dh prangai dinasour

Karbie said...

hahahha....kenan dinosoaur barangkali