Friday, June 22, 2012

Kenapa aku menulis blog???





Aku menulis blog bila aku terasa nak menulis..maybe aku mmg suka mengarang sesuatu samaada memeberi kesan atau tidak kepada kehidupan seharian...tetapi utk mengolah bahasa menjadikan ia bahasa aku mmg aku suka...di mana kdg2 org tak paham..

Ok aku agak korang dah tak paham apa yang aku merapu ni...


Actually aku menulis untuk kepuasan diri..sometimes we can't express our feelings directly, so blogging might be the medium untuk kita luahkan perasaan yg terbuku itu...and trust me it really works ;) tp jgn selalu buat nanti org anggap blog anda adalah blog utk luahkan perasaan or ketidakpuasan hati je..atau lebih dikenali dengan "aduan rakyat" heheheh...


Blogging bukan one way communication...blogging adalah komunikasi dua hala...interaksi diantara penulis dan pembaca...apa yg ditulis oleh penulis haruslah sampai kepada pembaca...kalau stakat anda menulis utk syok sendiri, ermmmm baik tulis surat n simpan dalam kotak kasut jew...#mytwocents


Eh cecita skit kenapa korang menulis blog?? Sharing is caring coz I'm boring right now ;)


Yours Truly,
-karbie-

No comments: