Sunday, June 10, 2012

Pembersihan FACEBOOK...

Hari ni aku ada banyak masa terluang...so i have time to do "clearance"....buang a.k.a unfriend sebahagian dari FB friends aku...terutama kawan2 dan keluarga yg tidak memberi impak maksima kepada aku...bukan apa..ramai2 sgt rasa susah nak berkawan....lama tak tegur sama seperti kawan dgn stranger..bahaya woooo kawan dgn orang yg tak dikenali zaman sekarang ni...friends of  friends..hah kenal ke???errrr...kawan2 retis pun dah kena kurangkan ni...takut tiba2 diorang nak ambik aku blakon susah nanti...hahahah

Criteria untuk UNFRIEND :

  1. Jarang update status (membuatkan aku tertanya dah mati ke dia ni???)
  2. Jarang post gambar2 terkini (letak gambar anak zaman baru lahir, skrg anak dah nak kawin dah@letak gambar zaman besar lidi, sekarang besar bas)
  3. Suka memaki hamun 
  4. Suka memburukkan pihak tertentu
  5. Jenis nak jadi politician tak bertauliah...seolah semua dia tahu..padahal tin kosong
  6. Suka post benda2 mengarut...eg :gambar yg di edit utk memburukkan pembesar negara
  7. PENJUAL yang suka tag aku dah memenuhkan notification aku (kalau tak tag no hal) 
  8.  Jarang reply comment aku....bajet retis sgt kau kan
  9. ONLINE tapi bila aku ping tak pernah nak tegur
  10. Tak tau nak hormat agama dan bangsa lain..kata lain RACIST..
*Tertakluk pada terma dan syarat ;p

p/s : Oh yeah..saya juga sudah bersedia jika ada yg nak UNFRIEND saya...

Yours Truly,
-karbie-

No comments: