Friday, June 15, 2012

I am Back : WHY give up????


Dalam duk membawa hati yg lara...tiba2 terima satu nota beserta kata cinta..eceh..bukan bukan bukan...aku terima DVD ni sebenarnya...ptg semalam ada sorang kawan office bg aku DVD ni..asked me to watch this DVD.."sentap mak nak"...mcm tau2 aje sdg give up..tapi kebetulan je..aku pun apa lagi...terus jadi movie reviewer...

Actually aku pernah tgk kat Youtube pasal Nick ni dulu..tp bila tgk balik DVD ni mmg sentap habislah..apa hak kita nak give up segala...Nick dilahirkan tanpa kaki dan tangan n he never give up..tak pernah walau sekali dia menyesal apatahlagi menyalahkan takdir..dia anggap itu keistimewaan yg tuhan bg kat dia...untuk share dgn orang lain "never give up"...kalau Nick yg tanpa kaki dan tangan jatuh tersungkur berusaha ratus2 kali utk bangun balik, y aku tak bleh...u should watch this DVD...kalau tak nak beli cer google kat youtube "No arms, no legs, no worries"..amazing...very inspiring

Aku ni baru di uji skit dah nak melenting..baru gagal skit dah nak give up..tergigit lidah pun dah tak senang duduk kita ni..belum lagi tuhan tarik satu anggota...aku la tu insan lemah..korang memang tough gila aku tau..putus lidah pun relax je lagi kan..Hªªhªhªªhªªhªhªª

Watch THIS very inspiring video

(っ ˘з˘)っ~♥  (˘⌣˘)ε˘`)

TQ Jayme for the DVD...

TQ buat sobat dunia akhirat for the support...semoga kita sama2 berubah kearah yang lebih baik  ;p

Yours Truly,
-karbie

2 comments:

kenanga cempaka biru said...

mcm tu la my elina...huhu..luv uuu

Karbie said...

hey kenangan cempaka biru, panjang bejela nama awak...Thanks for being such wonderful buddy yeah...*hugs*