Friday, June 15, 2012

Road-block

Bukan abang polis yang kacak yg buat road block..tetapi tu hah, uncle tu buat road block di laluan pejalan kaki...kemain cun dia cari tempat nak buat road block...biasa aku nampak dia duk mencangkung tepi 7E...hari ni kemain nak duduk tempat aku lalu hari2 nak g lunch...aish...

Atau dia mungkin agen perisik...auwwwww


Tak sure plak aku dia gila ke tak..rasanya tak kot..sbb aku tak rasa takot kat dia..kalau gila biasanya aku dapat hidu bau 'kegilaan' dia dari jauh..dari jauh aku dah nampak..aku dgn orang gila mmg fobia GILA...aku yang gila ke dia yang gila??? padahal tak pernah pun kena kacau...mesti orang gila kata aku syok sendiri...Hªªhªhªªhªªhªhªª

Tapi apa2 pun aku tetap berhati2..takut dia ngap kaki aku...haaaaaa sapa susah..*drama sgt kau jah*

p/s : semoga kita semua di jauhi dari mewarisi kegilaan ;p

Yours Truly,
-karbie-

No comments: