Monday, June 11, 2012

Berperang dgn cicakman!!

Ya Allah...aku baru tau rupanya aku takut gila dgn cicak...semalam kakak aku boleh plak terkepit cicak kat celah almari yg membawa maut plak tuh...

Citenye cenggini...aku nak bwk bekal fried rice g keje...so EJ yg baik hati as usual la akan masakkan utk aku..."Kong keng kong keng" dia kat dapur sensorang...sekali aku dengar bunyi teriakan..aku bergegas ke dapur..dan EJ begegas ke ruang tamu..aihh...dah kenapa pulak..."TT dah kepit cicak kat almari"....oohh dia dah jadi pembunuh rupanya..ok aku pun geli2 seram, pegi la tolong bukak balik almari tu..sbb kesian plak nampak tangan cicak tu terkapai2 seolah meminta bantuan..mana tau masih bleh selamatkan..aku bukak2 cicak tu dah kejong..(˘_˘")

Tragedi membawa maut rupanya..bersusah payah pulak la aku n EJ nak semadikan menatang tu...geli2 seram betik aku..pakai spek itam segala nak sapu cicak tu..Ya Allah..sekecik tu bleh riuh sekampung...dgn memuji kebesaran Allah aku kuatkan hati sapu cicak tu masuk tong sampah..meremang segala bulu yg ada...haih

Selamat sudah..EJ sambung masak...dpt aku makan nasi goreng sotong hari ni..kalau tak mimpi ngeri aku dgn cicakman tu...


Yours Truly,
-karbie-
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

mrsRons said...

bunuh cicak dapat pahala ..xpe