Thursday, June 21, 2012

Akibat berkhayal...

Balik office tadi aku tgk minyak dah low, so aku pun singgah la Petronas nak isi minyak...

Cam biasa lah aku kan suka buat confident badak..aku pun tanpa segan silu isi la minyak full...sambil sambung berkhayal pandang sekeliling kot2 ada org nak datang rompak stesen minyak tu ke...'Click' ..ok dah siap...angkat nozle letak ke tempat asal...tunggu resit keluar..ok done...masuk kete start engine rasa nak tgk resit, whattttt...RM116...kau bawak lori ke apa jah oiiii...ke kau ada tangki spare sludup minyak...terus pandang keluar...




Caittttt...RON97 rupanya..bala betul...(˘_˘") habis duit nak makan kenny rogers bulan ni ..


Hurmmm tu la al-kisah kalau banyak mengelamun...saya jugak yg rugi..takpe la takde rezeki hari ni..Ơ̴̴͡.̮Ơ̴̴̴͡

Yours Truly,
-karbie-

2 comments:

kenanga cempaka biru said...

mujur isi ron 97...kalu isi diesel xtahu la..tlg la berhati2 cik karbie oii...tgk kiri kanan lain kali...hahahha

Karbie said...

hahahah..diesel iAllah tok saloh la mugo nozzle dio pun lain macam...cumo hijau kuning tu malam2 gak napok serupo