Wednesday, June 6, 2012

Kosong!!!

Rasa nak nyanyi lagu najwa latif je pepagi ni..tapi tak tau lirik...tau tajuk je...

Bangun pagi ni, kosong je rasa...rumah mcm tak berpenghuni...turun bawah dah takde air terhidang atas meja...nak g keje pagi ni kunci pintu dah takde org tgu kat pintu sambil tanya aku balik pukul brapa nanti...balik keje nanti pun pagar mesti masih berkunci...buka rumah tgk ruang tamu dah takde bapak aku baring atas sofa...mak aku dah takde nak tanya lapar ke,makan la ada itu dan ini atas meja :(

Haish...ni tak suka ni..penuh kejap je..pastu kosong...this is why aku terlalu appreciate kluarga kecil ku...kami hanya punya kami..tiada yg lain..

Mak pak aku pun akan rasa benda sama bila anak2 balik kampung kejap2...bila smua balik KL mereka akan rasa sunyi :')#reality

P/s : Semoga kita smua berada dibawah limpah kurniaanNya...diampunkan segala dosa...amin :)

*nosebleeding lagi pg ni :(

Yours Truly,
-karbie-
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: