Monday, June 4, 2012

Mak Pak aku kena 'kurung'!!

(˘_˘")

Kesian je tgk mak pak aku kena kurung...ahaks...derhaka ke aku kurung parents dalam rumah..kekekek...pagi td nak g keje aku kunci rumah..pastu mak aku dtg tgk aku kat grill rumah..nampak macam aku kurung diorang plak...yela diorang tgl berdua je kat rumah..malaysia ni dah tak selamat..

Hurmmm..kesian diorang...kena kurung dalam dinding batu...maybe mereka rasa tu penjara...ye la biasa kat kampung pagi2 dah kluar...tak pun lelepak kat halaman rumah sambil berkebun..dtg rumah anak kat KL nak kebun apanya...

Bapak aku tadi kata nak ikut aku dtg sunway...pastu malas nak bersiap plak..takpe la lunch hour nanti mumsky g ambik diorang bawak kluar...

P/s : Kalaulah Malaysia ni selamat...padlock tak diperlukan pun ;(

Yours Truly,
-karbie-
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: