Thursday, June 21, 2012

Bau badan!!!

Ni bukan nak menghina...setiap manusia mmg ada kekurangan...tapi bila masuk bab bau badan ni, aku rasa tu bukan yg semula jadi...tu mmg datang dgn package, seperti bentuk tubuh, pemakanan, rembesan toksid dalam badan etc...ceh pepandai je aku...tp selalunya mcm tu la kan...yg jenis banyak makan rempah tu bau dia lg tengik kan..


Yang aku nak bgtaunya, kat tempat aku keje, ada sorang budak ni, bila dia masuk je, Ya Allah bau dia kuat tengik hanyir...takleh nak describe..betapa busuknya...perempuan plak tu yg tak tahan..kalau laki paham2 la jenis tak reti jaga penampilan kadang2 ada la bau jugak..tp ni mmg tengit gila ah...dari jauh dpt bau...kecik je tuannya..comel plak tu...muka sweet habis...tp rambut selalu serabai...asal dia masuk je aku terus tahan nafas...hehehehe...

Benda yg boleh ubah, ubah la...kalau rasa pakai rexona ke sanex je ttp jugak bau, pakai la hibka ke apa ntah yg jual kat kedai jamu tu..yg tu mmg lama bleh tahan..cari la initiative utk hilangkan bau tu...tak kan tuan badan tak dpt bau kot diri sendiri..kalau aku dah busuk seharian berpeluh pun aku dpt bau aku dah busuk..nak g dekat2 dgn org pun malu..malu dgn diri sendiri..dia bleh hidup mcm tu tiap2 hari..pagi2 pun dah busuk...adoiyai..nak sound kot2 terasa kan..tp nak berdiam kesian pulak hidung aku ni..

Tak comel tak apa...tak kurus tak apa...tak kaya tak apa...tak de baju mahal tak apa...tapi tolong la jaga satu je, kebersihan...kebersihan badan, gigi dan rambut...yg tu elok smua nampak elok eh...confirm..

Eh panjang plak melalut pepagi ni..maklumlah sampai ofis awal pagi ni...sekadar berkongsi utk kebaikan ye dok..

​‎​​السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Yours Truly,
-karbie-
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

5 comments:

farhanamasdo said...

kdg kdg . kite kene ckp direct kat dia XD

Karbie said...

kannnn...kalau tak terseksa je diri ni kan..hehehe

kenanga cempaka biru said...

hadiah je perfume kat mereka2 tu..kalo xckup duit..bagi kapur barus jew...hahaha

Karbie said...

bijak tu..pakai kapur barus...setahun takde bau badan kot..mihahaha

mrsRons said...

HIBKA... sgt rare..boleh dibeli di toko jaafar rawas,,hahahha