Friday, June 8, 2012

Pedometer!!!



Pekemendanye tu..hah kat atas tu la pedometer nya..ia didatangkan dalam pelbagai bentuk..ada kuasa electromechanical dimana ianya boleh count each step a person takes..sebenarnya yg aku punya takde hebat mana pun..ianya akan detect setiap pergerakan di bahagian pinggang bila aku clip kat belt aku..

Till 230pm baru 2946 steps?? Errrrr camne nak capai seruan kerajaan 10K langkah sehari ni..Hªªhªhªªhªªhªhªª..koya je kan..mesin ni akan inspire aku utk bergerak lebih..Ơ̴̴͡.̮Ơ̴̴̴͡

Nasib baik aku tak beli pedometer ni melalui online..RM40+10postage...aku beli kat DAISO jew 5 hengget..ahaks..sekali lagi mesin ni tak sebijak mana pun sbb 5 hengget..yg bijak pun lama2 leh jadi bodoh jugak..sama mcm mesin penimbang elektronik aku beli..dah bengong dah..anak buah aku berat 35kg dia naik jadi error..setahu aku mesin tu tak leh baca berat more than 150kg..┒(⌣˛⌣)┎ 

P/s : have a safe weekend yeah..(っ˘з˘)っ~♥

No comments: