Sunday, June 10, 2012

Movie Review : Bohsia 2

Sorry to say...mengecewakan saya...failed to impress me...aku tunggu sesuatu yg lebih outstanding dari filem ni...uhhhh meleset...kalau tau tunggu je 2 minggu lagi donlot bleh tgk sambil makan nasi kerabu cicah budu depan TV...heheheheh....

Ada penghayatan mmg betul...tapi tak cukup umph...u can do more more and more....bukan macam chipsmore..kejap ada kejap takde....#justsaying

Yang penting mat rempit sebelah gua tangkap leleh tgk cite ni....sedih tgk nabila kena tusuk..."aduh sakit weh gila ah, kesian tasya wei sial laa" tak duk diam lansung..aku nak tgk pun tak senang....masih berjiwa ikan walaupun mat rempit...jgn sisihkan mereka kerana mereka mat rempit...;p


Lirik Lagu: Jalan Kembali - James Baum feat. Doul Harun

Ke jalan yang benar


Kembalilah orang muda

Kembalilah wahai remaja
Kembalilah hei ke jalan yang benar
Kembalilah dari jalan hitam
Kembalilah ayuh semua hei hei
Kembalilah ke jalan yang benar

Mari kita lihat bagaimana dia buat

Kita tengok kalau semangatnya kuat
Kalau tak taubat nanti orang pun meluat
Jangan main gila sementara sempat

Sudahlah wahai cik adik

Tak habes-habes nak merepeks
Nasib lu belum nasib tak baik
Nasib belum ada yang melenting yeahh

Hidup tak tentu arah

Perangai bagai penjenayah
Tak hiraukan ibu ayah
Tu pasal lu hidup payah

Haruskah begini

Perubahan mula disini
Kehadapan di tujui
Meninggalkan zaman sudah

Kembalilah orang muda

Kembalilah wahai remaja
Kembalilah hei ke jalan yang benar
Kembalilah dari jalan hitam
Kembalilah ayuh semua hei hei
Kembalilah ke jalan yang benar

Macamtu lah macam gitu-gitu

Hargailah diri jangan tersipu-sipu
Dari pada jadi bodoh tertipu-tipu
Baik jadi cerdik karang gua siku

Dush pengsan bangun balik

Oi bangun celik
Hakikatnya lu teruskan hidup licik
Kalau jatuh gedebuk lu bangun balik
Oi

Ei camna bersama

Luar-luar alam bencana
Jika ditanya hendak ke mana...
p/s : Apa2pun lirik lagu dia mmg terbaik..sampai ke jiwa aku...

Selamat malam


3 comments:

mrsRons said...

cite ni mmg failed..3 kali tertido gua dlm panggung

mrsRons said...

ops...terkomen benda sama... emo sbb tiket 12 hinggit

Karbie said...

rugi 12 hengget...kalau tau tgu donlot jew