Friday, June 8, 2012

Ni aje aku dapat :(

Pergerakan aku dari Rumah singga kembali semula ke rumah..5432 langkah aje aku dapat...kita sepatutnya berjalan 10,000 langkah sehari..aih.. 



Ni pun office aku tingkat 3 (takde lift hokay)..aku turun naik 4 kali hari ni...aku park kereta jauh dari office (*sbb terpaksa..parking dpn ofis dah penuh)..aku g makan sunway pyramid kasi jauh skit..aku g toilet 10 kali...

Ni aje aku dapat..dah tu kalau aku parking depan ofis, naik ofis 2 kali sehari(pagi n lunch hour),makan mamak tepi office, brapa langkah je lah agaknya..no wonder org keje ofis banyak lemak..naik lemak...(˘_˘")

Peluh pun 3 titis je kot hari ni..tp kencing tok sah cakap la 2 baldi kowt..Hªªhªhªªhªªhªhªª wooops..

p/s : Sapa ada link nak donlot filem chowkit???puhlizzz

Yours truly,
-karbie-

No comments: