Friday, June 1, 2012

Phone jatuh dalam longkang..

Just can't imagine if this thing happen to me..

Tadi masa aku nak pegi lunch..aku nampak sorang budak cina angkat besi penutup longkang..dan aku yakin dia bukan pekerja pembersihan atau pembentungan..aku dah agak mesti ada benda jatuh..bukan longkang kecik tp longkang yg dalam n jijik n bliarks n busuk tahap taik campur2, just imagine..ahaks *imagine longkang besar belakang kedai mamak ;p

Tiba2 aku dgr sorang uncle ni tanya dia kenapa..dia kata phone dia jatuh dalam tu..ayarkk...sanggup kau?? Hurmm..aku pun meninggalkan tempat kejadia..pegi melantak kejap..lepas makan fikiran ku melayang pada situasi tadi..(˘_˘")

Kenapa ek dia sanggup amik balik?? Aku rasa nak selamatkan data lebih penting..bukan sbb dia sayangkan fon tu..sekali pun fon tu sangatt mahal atau pun fon baru je beli, sanggup ke guna lepas ni..ermmm..

Tapi ye la..maybe memory dalam tu sgt berharga..jutaan nilainya..nak redeem no ekor ke..toto ke..no topup ke..ada gambar artist terkenal bogel ke..jual mahall wooo ..ye la maklumlah phone sekarang ni lagi penting dari wallet..e-wallet katanye ;p

Oh aku tak tau apakah kesudahannya..harap2 dia dapat balik phone dia..kalau aku sumpah aku tak amik balik...nak pegang dgn kaki pun tak sanggup ini kan nak letak kat telinga..errr


P/s : salam Jumaat..have a nice weekend..
Yours Truly,
-karbie-
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: