Thursday, June 21, 2012

Main peluk-peluk

Aih mmg dari kecik aku bukan jenis tdo peluk teddy bear atau bantal busuk..mak aku mmg pantang kalau nak tdo kena ada 'sesuatu' baru bleh tdo...yg dia tau time tdo aku kena tdo...jgn nak ngengada..so aku mmg tak reti la nak ada bantal busuk ke gentel bantal ke gentel kain lap kaki ke mmg takkkkk ok...

Mak aku malas nak layan anak yg banyak kerenah..nak2 time tdo...buaian pun aku takde..cehhh tak romantik betik mak aku..Hªªhªhªªhªªhªhªª ...tp tu la hakikatnya..sampai la anak buah aku punye turn pun my sis treat her the same...so senang..tiba masa tdo la budak tu...bagi susu tau la dia lelap sendiri mata ye dok...jgn duk manja sgt eh..aku lepuk nanti...

So alkisahnya anak buah aku bagi aku "Lots-o-Huggin Bear" for my birthday..dia pesan suruh aku hug la bear tu time tdo..caitt..geli weh..3 minit aku peluk la..bangun pagi bear tu tercampak sampai depan pintu *ganas betik kau ko nyah*...



Last2 aku letak kepala katil je bear tu..kalau mak aku nampak mau kena marah...apa jadah letak teddybear malaikat tak masuk katanya..hehehe...nanti la lama skit aku sorok k..tak pun bg balik betty bear tu ;p

Yours truly,
-karbie-

3 comments:

mrsRons said...

tipu...dlu mase uitm mache ade je patung peluk yg ntah name ape

Karbie said...

sally??puih...gilo patung tu hidup tengoh malam duk tgk aku tdo...tu pun kalau bukan awak yg letak dia dalam keadaan begitu la...hahahahaha

mrsRons said...

sally dop..lina brehi main ngn die..