Tuesday, June 12, 2012

Give up!!!

Ok mood negative menyelubungi diri hari ni...banyak sgt benda gagal dalam hidup...biarkan ia keluar hari ni..semoga hari2 lain tak akan datang lagi unsur negative dalam diri...

Apakah yg menyelubungi hati ini?? Uhhh banyak sebenarnya...kalau diceritakan seolah membuka pekung didada sendiri dan orang lain..biarlah ia berkubur jauh disudut hati..takut di tuduh mengadu domba pula...

Hari ini aku give up menjadi aku...give up utk terus buat apa yg aku pernah buat..give up utk meneruskan sesuatu yang aku pernah mulakan...give up utk menjadi yg lebih berserah..give up menjadi siapa aku pernah jadi...give up utk merubah diri..give up n give up n give up....

Demi Allah tidak pernah menyalahkan takdir...DIA lebih tahu setiap pergerakan langit dan bumi...walau dimana kita sembunyi..ini mungkin jawaban pada persoalan aku...tapi tak tau soalan yg mana satu ;)) #mencarijawaban

Termasuk give up menulis blog...Berkubur sementara emptysoul...bila aku pulih aku kembali dgn semangat baru..kamu semua baik2 saja ye sayang...(っ˘з˘)っ~♥ (˘⌣˘)ε˘`)


​‎​​السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

mrsRons said...

wake up ...nah sambut tangan ku...pe ni seme nk giveup...kereta mayat dh la bercuti panjang..hukhuk...jgn pernah putus asa dear...i'm ur best supportters

mrsRons said...

kak karbie rawk...dont giveup