Monday, March 26, 2012

My Brand New netBook



Ok aku bakal post a few post merapu..sbb aku dalam keadaan ketagih..ketagih nak membeli..ketagih nak makan macam2..wahhhh..maybe mcm ni la apa yg drug-addict rasa kot...dah tau benda tu tak baik tp nak jugak..muahahaha

Previous post kan aku nak jimat dan diet..so hari ni la First day nye...aku mcm nak sawan hari ni...tak membeli apa2 seharian hari ni..rasa nak sakit jantung je...huhhuhuh...

Otw balik rumah tadi lalu mcD,geram2 je nak bg signal kiri nak drive-thru..arghhhh..sib baik aku kuat...waaaaa kuatnye godaan..aku kena kuattt...puhlisss help me...

Sampai umah tadi pun aku main bukak tutup peti..padahal aku dah tau tak de apa pun dlm peti tu utk di makan...arghhhh...#nakpengsan


Oh bagi mengelakkan aku sawan..aku create my brand-new netbook..hehehe..brand "emptysoul" Hªªhªhªªhªªhªhªª ...sapa nak...hurmmm...


Breakfast - Vanilla shake

Lunch - EJ's Home-made sandwich

Dinner -Chocholate Shake



P/s : My sis tengah cook something for tomorrow...the support from family n friends can make a difference...Alhamdulillah... Thank God for all the blessing...



Yours Truly,
-karbie-

No comments: