Friday, March 30, 2012

Movie Review : Bunohan

Memang heavy gila cerita ni..aku org Kelantan pun tak paham jalan cerita ni...sambil2 tgk cite ni, sambil2 FB ngn Kak Ron...nasib baik ada Kak Ron..kalau tak mmg aku tak paham satu haram jalan cerita ni..Hªªhªhªªhªªhªhªª apa yang aku agak adalah salah sebenarnya... 



Bila review balik jalan cerita ni mmg ni la kehidupan sebenar masyarakat dulu2, even skrg pun ada kot..tp generasi yg tua2 la..Baru aku tau permainan Wayang Kulit dan Makyong@Main puteri adalah satu bentuk pemujaan...iaitu menggunakan kuasa jin..dan ianya boleh menyembuhkan penyakit...hurmm..lebih kurang mcm tu la...correct me if I'm wrong...


Bila ada je sorang yg tamak haloba, mmg dah tak kenal mak bapak mahupun adik beradik...(Part ni je yg aku paham..conclusion cerita ni :p) yang terselit lagi tersirat mmg aku tak paham..Hªªhªhªªhªªhªhªª ..


Mmg patut cerita ni dpt award pun...sejarah keturunan nenek moyang kita...tapi yg baik je la kita ambik ;)


P•s : Cerita melayu pertama aku kena baca subtitle...Hªªhªhªªhªªhªhªª


Yours Truly,
-karbie-


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

5 comments:

mrsRons said...

satu lg moral...jgn lalu di belkg umh org waktu dinihari...hehehe realiti tu nooks

Karbie said...

ah ah ah...nyanyi dangdut kot....

mrsRons said...

pandai die...kakkakakaka

Anonymous said...

mungkin filem hantu bonceng, adnan sempit bodoh atau jidin sengal sesuai utk ko.

Karbie said...

Laaa ye ke....bgtau la awal2...so that i wont waste my value time watching this craps....