Wednesday, March 28, 2012

Day 3 : Karbie's Diet Program

What's for lunch yoooo..

Ahaaaa...Nasi Daging Blackpaper...home-made..credit to EJ...sgt sedap hokay.....aku makan sampai tak hengat..(˘_˘") licin sudu aku jilat...



Ok makan sorok2 depan monitor
Nyum nyummm!!!
Bismillahirrohmanirrohim....

Ok 2 minit lepas suapan terakhir telingaku berdesing..sing sing sing...pedas weh..tetiba je terasa bahang kepedasan...aku g toilet jap cek kot2 berasap telinga aku..sib baik ok..cuma bertukar color je...

Bibir ku bertukar jadi color merah pekat...hilang warna lipstik aku pg tadi..aduhh...sedap pnye pasal...aku lupa binatang ni rasa pedas..dang!!!

P/s: Masakan yg dimasak dgn kasih sayang sentiasa sedap...(っ˘з˘)っ~♥


Yours Truly,
-karbie-

2 comments:

mrsRons said...

bawok bekal..bgs nye..tp sgt bgs la EJ masak pg2 buto..ciri2 isteri solehah

Karbie said...

iAllah..hehehe