Saturday, March 31, 2012

Convoy Volkswagen ke Yala..

Pagi semalam masa kat office mak aku call..dia kata otw g Yala...Kemain mak bapak aku pegi convoy VS sampai ke Yala...semalam call aku masa depa nak bertolak..terkejut jugak aku...apa jadah pegi Yala kan..



Haih risau jugak aku.. setahu aku selain dari kawin cara senang, Yala tu mmg ala2 Bangkok Dangerous...segala pembunuhan kejam, tembak menembak macam main video game je, bunuh membunuh tu biasa je...mmg bahaya kowt..or maybe tu zaman dulu je la kowt..haih organizer pun..agak2 la nak convoy pun..hurmmm..

Pepejela..harap2 my parents selamat pergi n selamat kembali...Amin...

Yours Truly,
-karbie-
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

mrsRons said...

sweet nye...couple g yala

Karbie said...

siye laaaaa...bungo laley