Thursday, March 8, 2012

Bila blogger mula berniaga!!

Hurmm...dulu aku suka baca blog dia ni..blog dia best...bila aku bosan mesti aku suka g baca blog dia...even old entries pun aku ok je nak baca balik...

Tapi lately ni dia dah jarang update blog..sesekali dia update mcm hampeh..berniaga benda2 yang aku tak suka...contoh kain crepe...apa ni ?? Aku nak sebut pun tak reti...tu belum masuk berniaga ubat muka..eh ada ke ubat muka?? What eva la..yg letak2 kat muka tu...

Tapi setakat aku tak baca blog dia it makes no difference pun..dia tetap ada peminat..saje je nak luahkan perasaan..ahaks...sowi yooo...siapakah??? Jeng jeng jeng ..haruslah aku dah buang dari "blogs that I read" muahhahaha..


Boleh je nak guna blog sebagai medium perniagaan...aku suka baca article ni  How to Sell Products Through Your Blog 


P/s : Kalau jual makanan aku suka..muahhaha...


Yours Truly,
-karbie-

No comments: