Sunday, March 18, 2012

Lemas dalam tangki najis

Ok..lately ni berita2 perdana banyak memaparkan tentang kecelakaan yang berlaku ke atas kanak-kanak...Malaysia ni sangat terkenal dengan kecelakaan BERMUSIM....sekarang ni musim kanak-kanak ditimpa kecelakaan....rogol, bunuh, bakar, hilang, di culik, merayau sendirian, lemas dalam tasik di kawasan peranginan, and hari ni lemas dalam tangki najis pulak...

Yes,  semua ini melibatkan kanak-kanak....yang pelik nya di manakah keperihatinan orang dewasa??? ok maybe apa yang berlaku ni bukan silap orang dewasa tapi silap kanak2 itu sendiri yang akal pendek tu..mereka patut lebih perihatin dari orang dewasa...macam tu ke??? pffttt...


Gambar Hiasan


Anak buah aku yang 11 tahun tu pun aku masih teman dia turun 7E kalau aku tak dapat parking betul2 depan kedai..aku akan teman dia main kat taman depan rumah..aku tak akan biarkan dia pergi toilet shopping mall sendirian...dia nak beli ice cream yang lalu dengan motor depan rumah pun aku kluar teman...

p/s: Malang tak berbau...tapi tangki najis berbau :) #justsaying


Yours Truly,
-karbie-

No comments: