Saturday, March 24, 2012

Goyang gerudi pagi sabtu...

Hari minggu je la kalau aku nak bangun lewat siikiiiittttt pun...sikit je ok..bukan lewat sangat pun...

Tapi pagi ni lahanat mana ntah...duk main menggerudi pepagi buta...aiiii rasa nak menyumpah je...tgh best mimpi kawin putra raja sekali "grennngggg grennnggg grennnggg" ....aku rasa nak g drill je kepala otak org tu...hadoiiii..

Terpaksa aku update blog pepagi ni..caitttt...dan terpaksa juga aku bangun n bersiap2 utk keluar dari rumah ni...pejadah aku memeningkan kepala otak aku dengar kau "goyang gerudi" ...


Patutnye weekend jgn la duk buat kerja2 cenggini ye dok...respect skit org nak beristirehat bersama keluarga...eh boleh plak cenggitu...rezeki tak kira hari oooiiii...7 hari seminggu....24 jam sehari...kekekkee..#patut la kadar sakit jantung makin meningkat...


P/s : Misi mencari Onitsuka tiger...Ơ̴̴͡.̮Ơ̴̴̴͡


Yours Truly,
-karbie-
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: