Monday, March 19, 2012

Kenapa Boss suka MENJERIT????

Ada aku kesah??? Boss aku sebaik manusia..so peduli apa aku boss korang nak jerit ke nak tengking sampai terkencing ke..kekekek...


Malam ni aku g menyebok office kakak aku..sbb dia kena stay sampai malam..nak teman dia kununnya...mana tau untung2 dapat makan free kan..sekali dia bgtau BOSS dia tgh mengamuk sakan..naik cuak aku..tp aku masuk jugak dalam hall tgk diorang rehearsal....cuak jugak la aku..sekali boss dia sergah aku, mmg terkencing kat situ la jawabnya...dah la jadi tetamu tak di undang..kekeke


Tapi aku ni mmg jenis muka org suka kot *perasan*....sepanjang rehearsal takde plak boss dia nak marah..mesti sejuk hati tgk muka aku..Hªªhªhªªhªªhªhªª ...masa makan tadi BOSS kakak aku(yang mengamok sakan tadi) bawakkan aku nasi goreng...waaaaa terharunya..rasa mcm nak nangis je, BOSS orang bawakan makanan utk aku..


Sorry to say la..muka aku ni mmg jenis muka boss sayang..bukan je boss aku, boss orang lain pun sayang aku..Hªªhªhªªhªªhªhªª


P/s : Jangan marah2 nanti naik darah...



Yours Truly,
-karbie-
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: