Monday, December 12, 2011

Topic-less

Dikala semua insan sedang nyenyak di buai mimpi indah...suasana malam yg sunyi lg mendamaikan...tiada lagi suara unggas malam yg kedengaran...yg bisa ku dengar hanyalah deruan hujan membasahi bumi...TENANG....SEPI....SOUL!!! Bangunlah wahai jiwa2 yang sepi..sama2 kita menikmati ketengan dan kedamaian malam ini...sang bulan mula pun berbicara...homaiiii...apakah yg cuba aku sampaikan ni????

Tadaaaaa....saje wat gimmick dimalam hari...lama tak menukil saat2 cam ni...dulu masa aku seorang penganggur tegar, kul 3 4 5 pagi ni la masa aku berkarya n sambil menyiapkan masters thesis aku...tp skrg tidak lagi...memandangkan hari ni 12.12.11 adalah public holiday utk selangor, so aku ambil kesempatan ini utk mengisi ruangan kosong blog aku ni dengan repekan ala kerepek aku ni...mengimbau masa lalu...saat malam itu indah...saat aku pencinta malam...saat hidup itu enjoy...saat cinta itu buta...saat facebook adalah sarapan pagi ku...saat poker bukan perjudian...saat hidup tanpa internet ibarat jerangkung bernyawa....BEST!!!


Tp kini hidup penuh commitment...masalah adalah tanggungjawab...weekend itu busy....keluarga harus diutamakan....kerja untuk sebuah kehidupan...kawan itu entah kemana....kesesakan lalulintas itu sahabat ku yg paling setia....waktu berputar seolah2 tiada hari ini....facebook ku campak tepi...twitter kini teman sejati...saat aku naik muak tgk internet....dan mcm2 lagi...segalanya tidak seperti dulu..tapi aku tetap aku...STRESS!!!

Keadaan tidak mungkin sama seperti masa lalu..segalanya pasti berubah...tp jgn pernah merubah takdir kita....jgn pernah kesal...kerna itu sudah tertulis buat kita....kerna itulah penceritaan kisah kita...itulah perjalanan hidup kita yg harus kita tempuhi...DIA sudah merencanakan yg terbaik utk kita...kalau bukan DISINI mungkin DISANA....

Wah...apa topic sesuai utk entry ni???

Sorry bazirkan masa anda...

Feed ur soul....

Love
-emptysouL-
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: