Tuesday, December 27, 2011

Telanjang bulat

Woooo..hot bebeh..its so hot...santapan pagi aku...mata yang mengantuk tetiba luas terbentang..


ALOR GAJAH: Seorang wanita yang juga isteri orang ditemui dalam keadaan mengaibkan apabila berpelukan dalam telanjang bulat dengan teman lelakinya dalam bilik di sebuah rumah Kampung Baru Lendu, Alor Gajah, pagi kelmarin.Lebih memalukan apabila kejadian kira-kira jam 8.15 pagi itu disedari pemilik rumah berkenaan, Sutini Hamzah, 61, bersama anak lelakinya, Ainol Adnan, 38, yang datang ke rumah itu selepas dimaklumkan jiran mengenai tindakan sepasang kekasih tidak dikenali menginap di rumah mereka tanpa kebenaran.

mesti mereka ditemui dlm keadaan begini


Woooo dah la buat keje haram jadah pastu guna plak rumah orang tanpa kebenaran..ni jenis yang donlot cerita lucah guna wifi jiran sebelah la ni...


"Bagaimanapun, apabila saya dan ibu masuk ke bilik terakhir, kami terkejut apabila terserempak sepasang kekasih bertelanjang bulat dalam keadaan berpelukan nyenyak tidur seperti orang kepenatan.

Hah mcm mana tak penat main baskteball dalam umah...atau kata lain bola telanjang..eh keranjang...


"Gelagat mereka sedang berpelukan intim di atas katil amat mengaibkan, malah mereka tidak sedar kehadiran kami," katanya...

Kalau jadi kat rumah aku, mmg aku simbah asid terus..bagi membunuh 'sial' dalam umah...

Dah la bini orang..guna pulak rumah korang...ko ni orang ke bukan orang sebenarnya...cecite skit...orang utan pun tak tukar2 pasangan kowt..:p


Sumber : Harian Metro


Nauzubillah...

Semoga Allah melindungi keturunan aku dari perbuatan ZINA...

* Fuuh fuuuh fuuuh tiup jauh2 sial...

No comments: