Saturday, December 17, 2011

Songlap sapu bersih

Hah..seperti biasa..weekend ku adalah hari aku relax kan minda...and again aku yg loser ini akan pergi menonton seorang diri..hari ni hari movie marathon...songlap n alvin n the chipmunks...

Okies...starts with songlap ok...Sebelum aku start bercerita meh aku cerita dulu situasi di kaunter GSC jam 415pm


Aku : 37900

Staff gsc : ok songlap seorang pukul 430ptg hall 1

Aku : *angkat kening* tanda setuju

Staff gsc : cik pastikan takde bawak kanak2 n bayi ye *dengan kadar 180kmph+suara sengau akibat selesema*so aku tak dengar apa dia cakap..

Aku : hah???

Staff : *ulang lagi

Aku : hah apa dia?? 

Staff : telan air liur sambil berdehem dan *ulang lagi..

And kali ni aku baru dengar n angguk tanda faham..


Aku beredar...tp dalam keadaan tertanya2..masa aku baca review pasal filem ni pun a few ckp pasal benda sama..tekankan sgt pasal NO KIDS NO BABIES...mengapa???? 




Wah...ada adegan SUPERghairah kah dalam filem ini??ke adegan SUPERmak?? Buat aku suspender lah...

Sebelum aku masuk masa dia check tiket ada plak nak check apa ada dalam handbag...homai...mcm nak p perang nk tgk songlap ni..nasib baik la hari ni aku tak seludup kopi panas masuk panggung...kalau tak malu semerbak aku disitu...(˘_˘") ...aku pun bukak la handbag..dia intai2 and nampak apa??? PANTIES n PAD.....hah puas hati ko?? (˘_˘") ..boleh saman malu ni ;)




Jap2 ada ke org nak seludup bebi dalam hbag??? (˘_˘") 




Woit..so jalan cite nye apa???




Eh lupa plak nk review..Ok ok..jalan cite dia korang tgk la sendiri...





Muahahahah....




Rasa nak carut ek ??? Sod ba ro....




Ermmm jalan cite dia OK la..tp serious tak best...aku jujur..n cerita ni hampeh...too cliche...ceh ye ke penggunaan vocab..ala2 cite yasmin ahmad yg tergantung n penuh tanda tanya..tp kalau yasmin punye cerita its ok for me sbb dia mmg abstract..tp bila ada cobaan nak buat mcm cite yasmin ahmad aku tak suka :p
N aku masih tak faham motif no kids n babies di kaunter tadi ... Biasa2 je cerita ni..aku rasa ombak rindu lagi 'terang' kot...



Woooohaaa...

Errrr jalan cerita aku lebih panjang dr cite songlap kowt ;)




Enjoy ur weekend everyone..



Yours truly,
-es-
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

mrsRons said...

xtgk lg citer ni tp dh rase menyampah ..bodo molek cek2 handbag n cite kelaut tp kaut juta2...bengong