Thursday, December 8, 2011

Driver tak bermaruah

Meh kita cerita pasal maruah or harga diri...

Bila bercakap tentang maruah apa yg slalu bermain di benak fikiran kita adalah sesuatu yg melibatkan kehormatan diri dan kemaluan?? Lucah nye bunyi...kalau aku la..bila org kata maruah ku tergadai mesti aku fikir dia dah tak suci..Hªªhªhªªhªªhªhªª gila skeptikal...

Hari ni aku nak cerita pasal driver or pemandu tg tidak bermaruah...memandu melulu, parking macam haram, potong Q, honk honk mcm jalan ni dia je yang punya, etc...

Hah...driver tak bermaruah camne tu?? Camni..bayangkan ko nak pegi bank pastu takde parking so ko double park and ko tarik handbreak habis2...tiba2 kete yg ko block nak kluar dia pun apa lagi menyumpah la..'babi la kete ni parking mcm babi, otak takde ke bla bla bla'..ko tak rasa maruah ko tercalar ke org panggil ko babi??

Second situation, dalam jamm teruk, ko dgn babi nye p cilok kete sebelah ko dgn harapan nak ke depan skit...'Babi la ko nak g mana jam camni??bukan bleh p mana pun'..2 kali babi ko dpt...

Third situation ko bawak kete atas highway lane kanan 60kmph org blakang akan sumpah ko ' gila babi hway ko bwk 60kmph..ko beromen ke apa?' Again org panggil ko babi sedangkan ko sdg bertafakur dlm kete sebenarnya...

Forth situation...ko nak pegi kiri or kanan ko tak reti bagi signal..biasa terjadi pada kereta mewah...org mesti kata ' babi la kete ni..kete je besar otak kecik..bodoh'..hah..again maruah korang tercalar..ada ke panggil korang otak kecik..(˘_˘") ...

Bayangkan dalam sehari semua benda ni ko buat..berapa kali babi ko dapat?? (˘_˘")


So lepas ni jadilah pemandu, driver, supir, yang bermaruah...jangan ikut sedap korang je..



Apakah motif post ni??

Pagi2 lagi ada sekor babi buat aku bengang...pakai BMW WNY2**3 suka hati mak bapak dia masuk depan aku tak bg signal, dah la aku tgh feeling2 dgr lagu 3cinta ... Mau tak terkejut beruk aku break...cilakak..

-insan bengang-

EmptySouL
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: