Tuesday, December 27, 2011

Jiwa lara

Hidup tanpa internet ibarat hidup tanpa nyawa....(Kalau tanpa nyawa bukan mati ke??)

What ever...yang penting few weeks ni aku akan bergelumang dgn hidup tanpa internet...internet kat umah sedang di upgrade kepada internet yg berprofile tinggi..wakakka..ada ke berprofile tinggi?? What ever...*highspeed broadband*

so aku bakal menghadapi syndrom jiwa lara setiap malam sebab tak bleh nak scroll aiped n netbook...scroll berry aku dah muak...tak luas pemandangan...I need screen yg besar....kat office aku FB di block...so mmg tak la...


Betapa bermaknanya perkhidmatan jalur lebar fiber optic di dunia sekarang ni (˘_˘") ....effect dia boleh bawa kepada serangan jantung aku agak...sbb jari jemari dan tangan kita kurang bergerak akibat tiada internet...duduk je mcm org takde tulang belakang...kalau duduk ok lagi..yg jenis baring mcm inverterbrata tu...homaiii...

Harap pihak terbabit sila cepatkan urusan upgrading!!!


Sang jiwa lara,
-emptysoul-

No comments: