Sunday, December 25, 2011

Cinta Elisa

Kadang2 layan cerita melayu ni best...tp satu babak ke babak yang lain tu makan tahun kowt nak habis...tiap2 petang balik nak hadap TV bukan idea yg bagus kowt...setiap malam selasa kena make sure ada depan TV kul 9 pm jugak bukan idea yang bagus...record guna astro maybe bagus tp mahal kot billing utk recording service...tak mampu kowt...



Apa yg aku melalut nih...oh cerita cinta elisa..aku tak follow pun cerita ni sebenarnya....cuma suatu malam aku TERtengok..so rasa mcm best jugak...rupanya seminggu sekali jew (˘_˘") so mmg tak de makna la aku nak make sure setiap selasa hadap TV... n aku tau2 dah tamat pun cite tu...alang2 aku pernah tgk sekali, aku nak la jugak tau apa kesudahannya...

*makan tak basuh tangan ibarat bersetubuh tak mandi wajib la kan...



so ptg tadi aku layan la final episode cerita ni kat YOUTUBE....dan yg bestnya aku paham segala kisah dia walaupun tak tunggu depan tv setiap hari selasa ;)


Kesimpulannya kalau cerita bersiri gini, korang tgk je la intro dia pastu tgk ending je la...ending mesti ada flashback takut2 org dah lupa..maklumlah lama sgt (˘_˘") memang bleh paham la kalau cerita melayu..kalau korang tak paham jugak, korang buat la jalan cerita sendiri...cerita melayu tak kemana ;)



Standard ah cerita melayu banyak melalut..suri rumah mulalah kalut....suami ajak kluar malam selasa mula la mood kelaut...aku pun turut sama jadi badut ;)




Yours Truly,
-emptysouL-
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

mrsRons said...

len kali amalkan tgk last episode je...mcm beli novel...baca je ending die terus..baru sejokk