Saturday, December 31, 2011

tick tock tick tock 2012


‎​​السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

That's it for 2011...and im ready NOW for 2012...Bebrapa minit je lagi kita akan tinggalkan 2011....tahun hanyalah sekadar nombor yang membuatkan kita lupa bahawa walau sedetik waktu berlalu maka sedetiklah kita lebih tua dari sedetik yg lepas...errrr...tak paham???   Aku pun tak paham :)

Sebagai penutup tirai 2011 mari bercerita apa yang terjadi sepanjang tahun ni...yg duka yg suka...yang happyy yang berapi....yang manis yang pahit...yang putih yang hitam...


Rewind!!!!!





Wah..terlalu banyak..tak kan nak cerita semula kot...hurmmm...

*sambil click semula entry2 yg lepas sepanjang 2011 ...

walaupun aku baru je mula serius berblog ni n aku rasa worth it...I'm not just sharing my personal stories ...tp at the same time aku bleh recall balik apa yang dah berlaku sebelum ni...tak rasa best ke bila kita boleh baca semula semua ni bila dah tua nanti (sebelum nyanyok) .... So marilah berblog... 




New year resolution 2012???

Tak perlu tunggu new year..setiap hari kita boleh buat azam...mula dari bangun tdo buat azam n sebelum tdo tgk balik menjadi tak azam tu ;) contohnya bangun pagi ni azam saya nak kurus...sebelum tdo tgk apa kita makan utk hari tu...so kalau stakat makan KFC, nasi lemak, aiskrim, teh o ais, sirap limau, nescafe, milo kotak, etc maknanya azam gagal..cuba lagi pagi esok ;) takpayah susah2 buat azam tahunan...penipuan semata2...



Konsepnya adalah NOW or NEVER!!!  





This is my open diary, my stories, my opinions, my feelings, and my SOUL ;)



Yours truly,
-emptysouL-


No comments: