Thursday, December 1, 2011

Ombak Rindu

Hokayy...

What to say (˘_˘") seriously for me yg tak pernah baca novel ni menganggap biasa2 aje movie ni...so bg pembaca tegar novel haruslah merasakan ermmmm so so je la...hehehehe...

Actually utk filem melayu aku rasa okayyy la..not bad..maybe sbb pelakon dia..aaron, maya karin, n lisa....cuba tukar dgn plakon lain..confirm hancur...sbb jalan cite dia biasa2 aje..kisah percintaan yg tiba2...2 in 1 kata mudah dia..sambil menyelam sambil minum air..sambil bayar bil air sambil telan air..Hªªhªhªªhªªhªhªª ye ke perumpaan..what ever la..tp cenggitu la kan..climax la jugak cite ni..naik sheikh kata lain..wooopss...bukan niat melucah tp mmg hampir kepada lucah..tak sesuai uols utk anak2 bawah umur...grrrrr...

Not bad la aaron n maya karin...tp wajah lisa sgt (˘_˘") no comment...make-up supaya kelihatan grrrrrr...hah paham2 la...taktau nak explain...for me kalau ni la jalan cerita dia aku donlot tgk kat umah dgn family pun ok kot...takde teruja mana seperti mana korang teruja update tweet korang smlm...yg penting aku tgk dulu yeehaaa...

The decision in urs...tadaaaa...pegi je la utk suppor filem tempatan..tp bila kluar panggung nothing yg best nak bawak kluar...kalau tgk KL gangster bila kluar panggung aku dgr je ayat 'wa sengggaattttt lu' Hªªhªhªªhªªhªhªª tp cite ni errrrr..no komen ;)

Tp aku sedikit terkilan...panggung besar+penuh+majority melayu+alamanda...we ol masuk 615pm n filem tamat 820pm..aku tak nampak sorang pun kluar solat maghrib..termasuk aku..so sad :(
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

Anonymous said...

La ye ke...ingat kan best sgt..hurrmmm..tgu download je la nanti...thanks anyway...suka baca post u...:) keep it up