Sunday, December 18, 2011

Aku malas buat entry


Huh....sebenarnya aku takde mood nak buat entry...tp aku nak juga luahkan...




Kejadian : De Palma Shah Alam

Since my sis menghadiri seminar so aku yang kebosanan ni takut duk sensorang kat rumah....so I follow la dia.....kul 8pm td dia turun la ball room utk seminar....aku duk je kat bilik (takkan dia nak seludup aku dlm handbag dia plak kan).....yg haramnya wifi slow gila kat block ni....aku yg bosan lg hina ni pun kluar la bilik nak cari posisi sesuai utk ber'internet'...depan lift td mcm reception agak bagus..so aku fikir nak duk dekat je takde la aku siap beria...tanpa berlengah aku capai netbook, BB n access card..keluar bilik..




Depan lift untuk dapatkan secebis reception wifi

Duduk la aku depan lift cari line...haram jadah..tak dapat plak..hampir 10 minit n aku kepanasan..tp aku tak putus asa...aku berjalan berlahan lahan sambil searching line n finally yeahhh...I got it...depan bilik bernombor 202...mmg line laju gila..youtube tak buffering lansung...aku pun duduk la (atas lantai)...tgh syok layan secondhand serenade battery notebook low plak dah...



Poraciitt...aku pun nak la masuk bilik amik charger...sekali access card aku tak berfungsi...jolok punya jolok cannot read...mula rasa nak mencarut..dah la luar bilik takde aircond kan...(˘_˘") *tarik nafas slow2 n lepas mcm lembu kena sembelih*


Keadaan card setelah ku jolok bekali kali


Aku tgk diri aku dari atas ke bawah...dalam keadaan mcm ni nak turun lobby??? Rambut mcm baru lepas kena rogol...baju tdo sluar tdo...errrrr...Tp tak kan aku nak duk luar bilik yg panas ni...arghhh..turun je la...



Dah turun bawah rasa nak kencing la plak..adooiii...ko pun satu tak leh ke tunggu time aku senang baru nk kencing..mcm mana aku nak masuk toilet..mana aku nak letak notebook, bb, card, n poket seluar tak berapa nak ada...letak syiling lepas la...



Aku bertindak bijak..tak tutup pintu toilet letak lappy atas sink..dan hehehe ;p tak payah nak imagine...yang penting aku bijak..miahahah..



Then Pegi la kat lobby..n dia just activate balik my card kat mesin dia..hurmm(˘_˘")

Dengan kadar 10kmph aku jalan naik bilik...bang!!! hempapkan badan ke katil (nasib baik tak runtuh)...dan terus buat entry..


Katil yang menjadi mangsa amukan aku


Tu je la cite bengang aku...

Aikk..dalam tak nak buat entry aku bleh plak cerita panjang gila....ngeee..minat menulis ni sebenarnya...




And now I'm hungryyyy....nak order room service..tgk menu...errrrr tak selera...





ps : mmg pun takde la bagus sgt pun tempat ni...tp dr aku duk rumah dengan hantu raya baik aku mai sini...








Errrr marah ku terus reda bila bukak laci nampak ni :)


Love
-emptysouL-

No comments: