Thursday, December 1, 2011

Hello December 2011

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Hello December...Goodbye November...begitu pantas masa berputar...sepertinya baru semalam segalanya berlalu...

Semalam aku tgk twitter penuh jew org duk kalut nak g tgk OMBAK RINDU...aku pernah dgr tajuk ni n aku tau ianya diadaptasi dari sbuah novel..tp malang sekali..aku bukan pencinta novel...zaman remaja ku dihabiskan dgn main video game cap ayam pada zaman dulu (microgenius) dan juga berbasikal dan bermotorsikal...tu mmg fav aku ..kalau mak aku tak menjerit suruh aku balik, magrib la jawbnya baru aku balik ;)

So disebabkan kechoh la sgt org duk update status FB,BBM,YM,Gtalk,tweet nak g nonton filem ni..tak sabar nak nonton filem ni..so aku pun tompang sekaki...hidup ni pastikan kita tak ketinggalan..Hªªhªhªªhªªhªhªª ...dgn stupidnye aku pun beli la tiket online...punye la susah..lama gila loading n failed..mesti GSC pun jammed line dia...last2 dpt jugak aku beli....hampir full seat dia...tp as usual aku kan loser..p tgk wyg sensorang..so sng la nak cr seat..korang yg bekepit je dgn handbag ke sling bag ke bag tarik ke mmg susah la nak cr seat kan (ayat cemburu senanye)..kihkihkih...

Ok will update bagaimana jalan cerita nye ..sesuai tak uols bazir kan 10 hengget p tgk or tgu je la donlot yg free...siap leh tgk satu family...stay tune yeahhh...iA malam ni will update hokay..

Luv yeah..
-emptysoul-
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: