Friday, December 30, 2011

Aku dan Tentang dhia

Wahhh...kemain korang...smlm smua status kat FB bercerita tentang Dhia...aku baru 2 kali tgk tentang dhia nih...tp aku dah bleh agak cite ni pasal apa...ok la not bad

Tp kalau aku nak terkejar2 balik nak tgk cite ni mmg tak lah...sampai umah banyak lg benda aku perlu settle kan sebelum mengangkang tgk citer nih...aku pun tak paham kenapa org tergila2 kan sgt tgk cite nih..aku slalu je ketinggalan bab2 cite bersiri mcm ni..aku tak suka menunggu mcm monyet..sbb aku bukan seorang yg penyabar...Ơ̴̴͡.̮Ơ̴̴̴͡ tp sekali aku tgk mcm best la jugak...sbb nora danish tu comel...and aku suka adi putra blakon :p

Smlm aku tau la bahawasanya cerita ni dah tamat..#untungla ada FB leh tau perkembangan semasa..takde la jakun sgt nanti ... So hari ni aku pun mengdonlot la FINAL episode...

Tadaaaa...


Maka malam ni aku pun akan menonton la dgn my sistah menggunakan lappy cinonet aku nih...kan aku dah ckp nak tau jalan cerita sesebuah cerita yg bersiri ni tgk je intro, body skit, and ending..confirm faham...Hªªhªhªªhªªhªhªª ...


Ps : aku dah jadi minah sedut skrg..gila donlot...donlot-lihat-delete...tadaaaa..senangkan...



Yours truly,
-emptysoul-

2 comments:

makRON said...

cite tahap leleh... xde keje ari ni...leh la wat blog walking..nk tulis kt chat box xbleh plak.. gua nk kasi tahu..gua jejak dr sempadan sabah nook... femes blog lu tau..hehhee

Karbie said...

kemain ko nooks..anyway all the best