Saturday, December 17, 2011

Gay Kawin berbaju melayu

PANAZZZ




Tiba2 je semalam twitter aku PANAS dengan tweet pasal "GAY segak kawin berbaju melayu"....tapi aku tetap tak faham apa kaitan baju melayu disitu??? nak marah dia pakai baju melayu atau nak marah dia gay :p ... kalau marah dia berbaju melayu lengkap bertanjak, apa cerita plak bila perempuan melayu memakai wedding gown lengkap untuk majlis perkahwinan mereka #justasking :) Kalau nak marah dia gay, adakah kita pasti dia masih beragama islam?? (persoalan bermain diminda ketika menaip)...ok la what ever la..joms saksikan isu PANASSS ni...








Tadaaaaaa!!! ni yang aku jumpa...







Click la link di bawah kalau nak tengok gambar dia...tak sanggup aku nak letak gambar2 tu dalam entry aku yg kudus ni ;p



http://beautifulnara.com/ariff-alfian-rosli-dilaporkan-hilang-dan-kini-didapati-berkahwin-dengan-jonathan/





Semalam semua berlumba nak buat entry pasal Aliff alfian ni kot (glamour la kau)...




NO COMMENT :) 




ps: Marilah sama2 kita mendoakan agar Allah tidak menurunkan bala yang Maha DAHSYAT seperti mana DIA telah menghancurkan kaum Nabi Luth suatu ketika dulu


Yours truly,
-emptysoul-

No comments: