Thursday, December 29, 2011

Main raba-raba

Lately cerita pasal black , gagak, awang, mcm dah jd hot topic...everyday kowt mmg ada je cerita mereka...jadikan wanita tempatan keldai dadah, tipu duit wanita tempatan, jadikan wanita tempatan hamba sex etc...


Tp aku still tak paham kenapa wanita tempatan ni bodoh sgt??? Cinta itu buta??? Cinta tak buta hang tu yang buta hati aku rasa..Hªªhªhªªhªªhªhªª ... Tp ada je antara wanita tempatan yg anggap black ni BEST...barang baik...penyanyang...wth!!!

Takde la smua golongan tu jahat aku rasa...tp mmg dah jelas kot mereka ni suka buat kacau...stakat imigresen pergi badan mcm budak umur 13 mmg habis la kena tibai...badan sekor2 stock body builder...

Kenapa tiba2 cite black nih??

Sbb kejadian depan mata aku....

Aku tgh syok makan tiba2 ekor mata aku rasa nak pandang sebelah..hah amik kau....Duk raba2 bawah meja...gentel2...eeyyyuuu...minah melayu n 2 ekor gagak...

Nak kata kawan college I don't think so..sbb yg pompuan takde gaya belajar kolej pun...aku dgr yg pompuan ckp omputih pun stock darjah 3 punye omputih (#bukan nak hina)...

Takde la nak kecoh pun korang nak buat keje tu smua...bukan aku dpt apa pun..tp kesian tgk kebodohan yg jelas lg bersuluh...kalau bodoh jawab exam aku bleh terima...tp bodoh perilaku ni mmg org yg betul2 bodoh je la ;)

Janji ko happy la budak!!!

Jgn ko masuk frontpage metro esok sudah ;)



.

1 comment:

mrsRons said...

kesian abg imigresen... kawan2 gua tue..sini masih ramai yg tuf2..tp sedang lg sibuk