Saturday, April 14, 2012

Terdelete Gambar Dalam Camera


Wakakakakak..kakak aku bengang gila bila dapat tau aku terdelete gambar p Brunei .... dah la yang terdelete tu antara gambar yang dia sayiang gila....gambar berbackgroundkan Masjid Omar Ali....aku pun apa lagi, cuba la cari solusi tapi tak ku temui....give up ah...semua nye kena bayar untuk save...hurmm....melayang..

Sekali dia kata kawan dia ada bagi software and licence key...wah macam ada harapan je ni...aku pun try la....macam cerah je harapan...sebab kawan dia mmg beli licence ni....sekali bila nak save, cetttttt expired.....punah lagi harapan aku nak dapatkan kembali gambar kesayangan dia...hurmmm..sowiiii...

Oh aku yang hina ini masih terus berusaha...mana ada benda mustahil dalam dunia nih..heheheheh..teruskan pencarian...lepas satu, satu software aku try..smuanya mintak bayaran time nak save...and finally aku jumpa "recuva" ni....hoyeahhhh.....yes...boleh save dengan aman...juling jugak la mata aku nak pilih gambar mana yang nak recover...tapi takpe demi kakak kuchingtaik aku sangguppp...buff.....

Gambar aku tak de sangat sebenarnya..sbb tu aku tak gelabah...gambar kakak aku je yang banyak...muahahahha..sbb tu dia gelabah...kah kah kah...ok la dah settle semua kan....so tak yah bising2 lagi gamabr hilang....


NI antara gamabr yang aku recover balik......



Raddison Hotel....ok la not bad

Bandar Brunei

Race-kit collection....


p/s: Dah aku bleh tdo dengan aman...EJ dah dapat gambar dia balik...bufffff

Yours Truly,
-karbie-

4 comments:

i am what i am said...

Eleh.. Tunjuk gambar dia jer kan...

Karbie said...

Dah belog saya tak kan nak letak gambar makcik awak kowt...teetttttttt

mrsRons said...

bijok nye ko nooks..recover balik pic yg dh delete

Karbie said...

Miahahha..tok bijok mano.....bijjjok jah....