Monday, April 30, 2012

Sod Ba Ro

Lately aku sangat kurang sabar....semua benda yang terjadi buatkan aku nak naik hangin....ok naik hangin cara aku...bukan cara kamu....dalam diam darah menyelirap ke otak...mungkin ini tanda2 darah tinggi ataupun nak menopous....aku kurang pasti....



Aku sendiri yg perasan..sbb orang lain susah nak perasan melainkan kalau aku luahkan kat twitter, facebook or bbm.....aku benci dengan perasaan ni..tapi iana sering menghantui aku.....boleh hilang kawan hilang saudara kalau terus berperangai macam ni...aku cuba utk tenang tapi panas je cuping telinga...and of coz jenis aku, aku berundur..takde maknanya nak melalak membabi buta...diam tanda marah a.k.a bengang....maybe tu lagi stress kot...patut aku jerit je kuat2...."kalau tak nak tolong tak payahhhhh"....something like that la...

Salah aku sendiri pun aku bleh naik hangin..apatah lagi salah orang....kalau aku tanya org jawab mcm ada emas seketul je or jawab ala2 belagak nak tolong tak nak tolong mmg aku terus ptuihhh...menyelirap....orang bleh bagi macam2 alasan and aku tak akan terima walau sekelumit pun....tu belum masuk salah aku sendiri...contohnya aku tak reti ikat tali kasut pun aku nak marah....rambut aku terbang2 kat muka pun aku nak naik hangin....grrrrrrrr....banyak makan sarang tebuan kot masa kecik...

Seriously im not in the mood.,..and i know u don't gv a damn..hahahaha....dan ini akan meleret hingga esok lusa dan mungkin sampai bila2...kecewa tahu.>_<...

p/s: Memang tujuan aku BINA blog ni antaranya adalalah utk luahkan perasaan ;p


hoyeahhhh..released....and YOU yes YOU and YOU and YOU and YOU....*jari tunjuk atas muka masing2,sambil libas rambut dan berlalu pergi*


Happy Labour Day everyone...have a save holiday yeah....*hugs n kisses*

No comments: