Thursday, April 26, 2012

1 month..

No no no...ini bukan usia kandungan...

It has been 1 month aku tak makan kat kedai mamak...it has been 1 month aku tak kluar lunch...it has been 1 month aku bawak home-made food....it has been 1 month I totally change my healthy life style...bangga weyhh...dulu tak makan sayur HIJAU sekarang bolehhh la ;)


Perubahan??? I'm still the same person...

 Kurus??? When losing weight- It's not a sprint....It's a marathon. It takes time! *sedapkan hati kew jahhh

Aku tipu??? Gila apa ke nak menipu... 

Puas hati??? Gila kau tak puas hati....sgt puas sbb aku dah tak bernafsu serakah mcm dulu..I mean towards food la...

Penat??? Penat woooo..stress wooo...sakit jiwa woooo...but I realized the harder I try now, the sooner I'll see my goals... 

Teruskan??? Ermmmm...errrrr...yeah...go that extra mile, even when u don't think u can ... 






Yours Truly,
-karbie-