Saturday, April 14, 2012

Dalam dilema..

Effect gempa bumi yang berlaku di sumatera...membuatkan jiwa aku bergelora...nak pergi ke tak Krabi next month ni?? Akhir bulan tapinye...tapi sekali perut bumi bergeledak , anytime la air dilaut bergelora ye dok???

Tsunami alert dah ditarik balik, tapi tidak bermakna jaminan selamat kan?? Bala dari DIA tak de alert nye..."Kun Fayakun"...hurmmm..

"plis plis plis...aku tak keruan...niat ingin bercuti...kini hampir mati...plis plis plis....aku ingin berlibur....la la la..." Nyanyi skit...

So macam mana nih??? Meh tgk apa rupa Krabi nih...haih... 








Woiiii lemah tenaga batin aku tgk tempat2 cengginih weh...mana bleh nak cancel weh..meleleh air liur aku...best woooooo....main air yang biru menghijau....tiupan angin sepoi2 language....deruan ombak memukul pantai....sangat mendamaikan..dapat lupakan seketika kesibukan di kota....

Aiseh...solusi nya apa sih??? mak aku mesti tak bagi pegi aku rasa...tapi aku nak jugak pergi...harap perut bumi tidak mengelodak la dalam masa terdekat nih.....


Yours Truly,
-karbie-

3 comments:

mrsRons said...

krabi salah satu yg akan kena impacx kuat jika berlaku tsunami..lau aku jd kamu pn pk 10 kali..iar hijau dgn ombak membaham manusia..pastikan xtinggal solat lau ke sana nooks..hehe

Karbie said...

Hurmmm...tak bagi semangat lansung kak ron ni :(...ala solat kat sini pun dah tak bleh tgl weh...kiamat sudah dekat :(

mrsRons said...

mmg la kt sini pn kena solat..tp lau pg tmpt yg dh tau keburukkan seperti membawa ke diri ke mulut rimau