Tuesday, April 24, 2012

Senyum tak perlu kata apa2...

Aku suka tgk gelagat cleaner ni...time menjalankan kerja2 pembersihan dia suka menyanyi...paling kuat bila part dia tgh cuci toilet...mcm happy je dgn kerja dia..

Jarang nak tgk muka dia stress...slalu tersenyum...menyanyi...kadang2 sambil lap meja sambil menari..ada juga time dia berzikir dan mengaji...aku teruja tgk dia...hidup dia mcm happy je or dia sorokkan masalah dia disebalik smua itu??? Ntahh..I'm not sure...

Nampak je aku pagi2, dari jauh dia dah jerit "goodmorning kakak"...buat aku tersenyum dari jauh ;)

Maybe dia tak perlu fikir dateline nak submit tugasan, nak bersesak dalam jam, nak bayar hutang credit card,duit nak isi minyak kereta, nak bayar incometax, nak bayar roadtax, etc...dia hanya fikir bangun pagi kerja cukup bulan dpt gaji boleh la dia belanja utk pakai dan makan ala kadar ;)

Kalau kita keje mcm dia aku rasa half day dah campak batang mop...

Motif post???love ur job tho u hate ur task ;p


Yours Truly,
-karbie-
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

mrsRons said...

xsuke clearner ofis..lau jumpe misti nak kirim belikan makanan..#just saying