Thursday, April 26, 2012

BERSIH!!!!

Pagi tadi jam 8am aku check bank acc gaji dah masuk...hoyeahhhh...mcm2 benda nak beli nak bayar nak joli nak makan...

Sekarang jam menunjukkan pukul 9am aku check lagi skali bank acc aku..tadaaaaaa BERSIH!!!! Thank GOD...

Kau datang dan pergi..kau masuk dan keluar...kau buat aku tersenyum dan merudum...kaulah segalanya..sapa kata money is not everything...tanpa wang gimana sih??? 

Lepas ni tak payah dah guna wang kertas ni..guna online money je...tak pun money on ur thumb...touch je thumb korang tadaaaa boleh beli aiskrim...ye la semua payment buat online...tau tau amount dah susut..aku tak pegang pun lagi KERTAS tu...tak dapat cium lagi bau duit tu..dah BERSIH bank aku...
Money money money....must be funny...I need a wealthy man ;p 


P/s : Money or love??? Love or family??? Wealth or happiness??? *gulp* $$$$(•͡˘˛˘ •͡) 

Yours Truly,
-karbie-

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: