Friday, April 20, 2012

3 Idiots

Pecah panggung...

Ye ke pecah?? Aku tipu je...tapi this movie antara yang HIT & HOT la jugak in 2009...ni jugak antara cerita bollywood yang memberi impak kepada kehidupan..banyak pengajaran...yang tersurat n tersirat...




Demmm..aku melalut..ok moral nye finally aku dapat donlot movie ni..dah lama aku cari tp link semua broken la  has been removed la dan mcm2 lg...semalam dapat jugak aku donlot...untuk tontonan malam minggu..aku dah tgk sebenarnya cite ni...tapi masa aku tgk takde subtitle..aku main agak je apa dia ckp..part ckp english  je aku paham..lain2 tgk bahasa tubuh..hahaha...so aku mcm tak leh concentrate la...kali ni nak tgk penuh concentration..

Dah elok aku siap donlot tak de subtitle la pulak...adooiii...mana nak concentrate nye..Cam biasa aku bijakkan diri aku mencari camne nak masukkan subtitle..yes aku berjaya masukkan subtitle...*wink wink*..baru puas hati nonton subtile yang tepat...lagu pun siap ada sub...tangkap leleh kejap....


P/s : sekarang sambil menonton, sambil minum kopi  yg EJ beli pukul 1pm tadi...dumbell???? aku tgk je dulu..takut nak angkat...have a safe weekend everyone..hugss*


Yours Truly,
-karbie-

No comments: