Monday, April 30, 2012

Spider-man intai aku

Aku sakit perut tetiba kat office...masuk2 toilet, landing elok dah sekali aku nampak bayang2 melintas kat pintu..aku pandang atas damn besarnye spider...apa lagi begegas aku kluar..tak jadi weh bersama-sama spider dlm toilet...aku rela tahan...

Bayangkan kaki dia merayap...dari toilet bowl merayap keluar..waaaaaa no no no...

Aku duduk depan PC..cari solution nak halau menatang tu..perut makin sakit...otak ku mula bergeliga...kiri kanan atas bawah aku cari bahan..

haaaaa..aku jumpa spray ni...errrrr.."Kills flu virus"... Spider tu kategori apa??? Science failed...aku belasah je...



Bawak spray g toilet..jeng jeng jeng...aikkk dah hilang..damnn...lagi bahaya dari yg aku nampak..ntah mana dia menyorok...aku buntuuu..

Ok dapat idea..aku buat2 panggil cleaner ckp tissue habis..Hªªhªhªªhªªhªhªª ....

Bila kakak dtg, dia tgk tissue penuh lagi...time tu aku baru bgtau..sku suruh dia halau spider tu...hehehe..Hªªhªhªªhªªhªhªª ...ok berjaya...dia kata dah halau...aku bleh masuk dgn aman...feeling2 termenung...bau dettol masih terasa sebb setengah botol jugak aku spray tanpa hala tuju..suspek tak ditemui.. ;))))

P/s : Aku tau kakak tak jumpa pun cari spider tu..tp aku anggap dia dah halau..Hªªhªhªªhªªhªhªª

Yours Truly,
-karbie-

No comments: