Friday, April 13, 2012

Niat jahat tidak di hisab..

Hªªhªhªªhªªhªhªª ..hari ni aku plan nak amik MC...semalam aku makan ubat overdose kot...so pg tadi peningg gila nak bangun subuh2 tu...aku pun main le gegolek atas katil..bajet kul 8 nak kluar g klinik..

Skali macam mana ntah...kul 730am tergerak hari nak g keje pulak..menggelabah aku bangun bersiap p ofis...aku bajet kul 9 la baru sampai..biasa hari jumaat mesti jamm...tetiba Allah mudahkan pergerakan aku...tak jam lansung hari ni..SK pun tak jam..puchong pun smooth..sunway je jam sikit..by 8am aku dah sampai ofis (˘_˘")

Dah sampai ofis aku rasa malas la pulak nak kerja..rasa nak amik half day sbb sakit gigi pulak hari ni...skali macam mana ntah ada benda aku nak settle..tetiba rasa malas plak amik half day..padahal boss aku dah bg greenlite dah.

Hurmmm...niat jahat dilindungi...ahaks...


Yours Truly,
-karbie-

2 comments:

mrsRons said...

hebat kamoo

Karbie said...

huhu...tetiba terlebih rajin ini hari...kalau tak dah selamat tdo kat umah dah