Thursday, April 26, 2012

Buat Mandi mayat!!!!

*Ok ni bukan cerita mistik....

Tiap2 hari aku akan beli air mineral kat kedai bawah office aku nih...sbb air kat rumah tak sedap..water cooler kat ofis pun tak sedap...rasa clorine..tak pun rasa selut kowt...tak pun rasa air basuh pinggan...

Tu bukan cite nye...selama ni aku duk punggah air dari kedai bwh ni ok je..tetiba hari ni malaun mana bleh tanya aku "kakak buat apa beli air banyak2??" Berderau tetiba....dah aku beli air mineral takkan aku nak mandikan mayat kowt...aku nak minum la aney oiiii..hadoiyaiii...

Maybe sbb hari ni dah 3 kali aku turun beli air mineral 1.5L kowt ;p 


Kang aku punggah size botol minyak tu baru tau...


P/s : Esok kena bawak air dari rumah...supaya dpt minimakan aku g beli air kat kedai bawah ni :p 




Yours truly,
-karbie-
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

mrsRons said...

bawak dr rumah la..jimat..tiru po dyang

Karbie said...

tu la...hari ni bwk dari umah doh....mode dayang kembali