Tuesday, January 3, 2012

Habuan New Year

Alhamdulillah...

Rupanya ni la petanda aku mengantuk tahap gaban tadi kot...ada rezeki menghampiri ku...patut la berat sgt mata...banyak rezeki rupanya...hahahah.....

Hari ni aku dapat letter from my Boss...Announcement of bonus and increment....what a blessed...tak sangka2 pun sampai ke tahap ni...dulu masa mula2 aku keje sini mcm2 tanggapan...ingat mcm tak leh bertahan lama dengan suasana kerja kat sini..dan mcm2 lagi negative feelings n thoughts...tapi smua tu tak benar...alhamdulillah..rezeki tetap ada...walau antara kita mungkin berbeza :)


Company trip to beijing...increment...bonus...lucky draw...semuanya bermula dengan langkah pertama aku ke sini...Alhamdulillah...


Terima kasih Ya Allah dengan segala rezeki yg telah tertulis buat aku...dan rezeki yg lebih berharga bg ku adalah sebuah keluarga yg saling mencintai....

*satukan hati2 kami Ya Allah sehingga ke hujung nyawa...



HambaNya
-elinamalek-

No comments: