Sunday, January 8, 2012

901

Ni bukan hotdog 1901 nih....ni perhimpunan which aku tak tau perhimpunan 901 ni untuk apa...kepentingan siapa....tujuan apa....dan aku jugak tak berminat nak ambil tahu....

Tapi  a few benda aku harus ambil tahu and harus fikirkan!


apakah keadaan traffic pagi esok...

aku kena fikir pukul brapa aku harus kluar g kerja esok....

adakah roadblock membabi buta akan dilakukan lagi pagi esok...

adakah aku akan sangkut dalam jam berjam lamanya..adakah wall-wall facebook dipenuhi dengan maki hamun dan cacian durjana....

Hurm...ntah pape la korang ni...aku tak nampak mana rel3vantnya...selain menyusahkan pihak yang tak terlibat..aku tak nampak ini sebagai satu kepentingan banyak pihak melainkan kepentingan individu tertentu....

what evah la...

Mari kita lihat apa yang akan terjadi esok...harap semuanya ok je...

Kesian mak aku kat kampung....call anak2 to make sure we all semua selamat....mak aku siap pesan bawak air dalam kereta takut sangkut dalam jamm lama sangat....


Yours truly,
-emptysoul-

2 comments:

mrsRons said...

bgs la mak u... i admirer

Karbie said...

sian org tua di kampung..gedebar perut